Založ si blog

medzi rečou

ako pomedzi kvapky

preskakujem

medzi rozhovormi

(dúfam že obratne, no pritom sa pohybujem nemotornejšie ako slon v porceláne, či ako hocaké iné prirovnanie, ktoré by mi tu teraz napadlo, jednoducho ťažkopádne a nevýstižne, nevhodne, ako nezmyselná koláž, ktorá ani po tme nevyzerá dobre)

až kým nespadnem

mením si témy

sem tam zlato

inokedy hlieny

no všetko v rámci hraníc

a v kruhu priateľov

(známych neznámych, s ktorými si sa náhodou raz stretol v čase, v priestore, a ktorí ti vadia trošku menej ako ostatní ľudia na svete a pri tom o sebe aj tak nič neviete, nech ste už spolu roky či desaťročia)

na eliptickej orbite

striedam polohy

tie rečnícke

a názory mením častejšie

ako sukničkári milenky

hocikedy aj medzi rečou

(niekedy sa to vôbec nehodí, niekedy to je len na škodu rozhovoru, niekedy to bolí teba, ostatných a sem tam možno aj pánbožko zaplače, ako veľmi sa dá skurviť sľubná debata, no raz sa mi to všetko zaráta)

často dávam otázniky

a to už prečo?

(asi aby som vyzeral múdro, aby všetky tie prázdne myšlienky vyzerali ešte nedokončené, že ešte niečo treba a ty vieš, že im niečo chýba, že sú to len polotovary a tak ich radšej necháš niekomu inde v hlave dovariť, lebo u teba je dvadsať pod nulou)

čo mám vlastne proti bodkám?

veď lienky mám celkom rád –

len tak medzi rečou

Posun času

27.03.2017

Pomaly polnoc, ale vlastne ešte len jedenásť, tie presuny času sú riadna vec. Hodinka hore, hodinka dole, rok si ju nemotorne prehadzuje ako amatérsky žonglér. Ktovie, čím to je, možno len jarná únava, ale nejakým nedopatrením som zablúdil na blog. To už je teda iný posun času, žiadna hodinka, to už sú roky, páni! Akurát včera sa mi sníval sen. Ale nie taký obyčajný, [...]

Defilé

16.01.2013

Rozbehnúť sa je vždy ťažké. Najmä na rozpadnutom bicykli do strmého kopca. Klávesnica prešmykuje, myšlienky padajú častejšie ako reťaz a na lesklej obrazovke to riadne šmýka. Dva kroky vpred a jeden späť. Tak sa teda pokúšam nájsť nejakú inšpiráciu. Hľadám v krčmách, zásuvkách, vo výstrihoch. Nikde nič. A potom mi to dôjde. Až príliš sa snažím povedať [...]

Záväzky

11.01.2013

Niekto si dáva záväzky na nový rok, niekto si ich nedáva vôbec. Ja som si dal záväzok vo štvrtok. Veď načo čakať do pondelka. Niekto chce začať hrať na harfu, niekto prestať fajčiť. Ja chcem len sem-tam niečo znova napísať. Veď načo sa to má hromadiť v hlave. Niekto záväzok dodrží, niekto sa na to po dni vykašle. Ja sám neviem ako to dopadne. Veď načo si robiť [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

preconie

..preconie revival..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 32742x
Priemerná čítanosť článkov: 2519x

Autor blogu

Odkazy