Založ si blog

Posun času

Pomaly polnoc, ale vlastne ešte len jedenásť, tie presuny času sú riadna vec. Hodinka hore, hodinka dole, rok si ju nemotorne prehadzuje ako amatérsky žonglér. Ktovie, čím to je, možno len jarná únava, ale nejakým nedopatrením som zablúdil na blog. To už je teda iný posun času, žiadna hodinka, to už sú roky, páni!

Akurát včera sa mi sníval sen. Ale nie taký obyčajný, taký zvláštny. Stavil by som sa, že sa mi sníval práve cez tú hodinu, ktorú vytrhol presun z rozvrhov, diárov a grafikonov a nechal si ju zastrčenú, skrkvanú niekde v zadnom vrecku nohavíc až do jesene. Ono ani tak nejde veľmi o to, čo v tom sne bolo, ale o ten pocit! Keď som sa zobudil, normálne som mal pocit, že som niečo stratil, také zvláštne zovretie žalúdka, ako keď človek siahne do vrecka pre kľúče a oni tam nie sú.

A celý deň sa toho pocitu akosi neviem zbaviť, nedá sa striasť, zmyť ani zajesť. Bude to asi pachuť premrhaných šancí a zavrhnutých paralelných vesmírov. Alebo len ozvena tikotu ukrátených hodiniek. A možno fakt len tá jarná únava.

Defilé

16.01.2013

Rozbehnúť sa je vždy ťažké. Najmä na rozpadnutom bicykli do strmého kopca. Klávesnica prešmykuje, myšlienky padajú častejšie ako reťaz a na lesklej obrazovke to riadne šmýka. Dva kroky vpred a jeden späť. Tak sa teda pokúšam nájsť nejakú inšpiráciu. Hľadám v krčmách, zásuvkách, vo výstrihoch. Nikde nič. A potom mi to dôjde. Až príliš sa snažím povedať [...]

Záväzky

11.01.2013

Niekto si dáva záväzky na nový rok, niekto si ich nedáva vôbec. Ja som si dal záväzok vo štvrtok. Veď načo čakať do pondelka. Niekto chce začať hrať na harfu, niekto prestať fajčiť. Ja chcem len sem-tam niečo znova napísať. Veď načo sa to má hromadiť v hlave. Niekto záväzok dodrží, niekto sa na to po dni vykašle. Ja sám neviem ako to dopadne. Veď načo si robiť [...]

Prvoplánový

18.05.2012

Nad týmito písmenkami sa zamýšľam asi toľko, čo oni nado mnou. Pozvoľna padajú na klávesnicu, hláska za hláskou, bezohľadne, bez zmyslu a systému, ako peľové vločky, ktoré robia zimu po celý rok. Načo vždy hľadať súvislosti. Žiaden vzťah k realite, stačí papierová ilúzia, bez zákonitostí a pravidiel, kde jedinou zárukou je náhoda. Bez záložných plánov, [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

preconie

..preconie revival..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 32544x
Priemerná čítanosť článkov: 2503x

Autor blogu

Odkazy