Založ si blog

I´m back

Som späť. A väčšina z vás si možno ani nevšimla, že som bol preč, mnohí dokonca, že som vôbec existoval. Ale je to fakt a fakty treba brať také aké sú. Raz som bol, potom chvíľu nie a znova som späť.

Jasné, že sa toho veľa zmenilo. Každou minútou sa všetko mení, každú sekundu sa zmení nejaký detail. Ale detaily sú presne to, čo tvorí rozdiely. Som starší, neviem či múdrejší, ale každopádne iný. Zmenený o detaily, z ktorých narástli hotové balvany.

Už ani zďaleka nemám tak vysoké ciele. Nemyslím si, že z písania sa niekedy môže stať rock and roll. A veď vlastne aj ten už pomaly vyšiel z módy. Ale aj keby nie, ja nie som žiaden Chrobák, ktorý by spustil revolúciu, z toho som už dávno vyrástol. Teraz som tu len preto, aby som bol. Aby som bol tým detailom, ktorý mení časopriestor už len tým, že jestvuje.

Na začiatku som slovami „prečo nie?“ odpovedal na otázku „prečo?“. No ako som už povedal, čo bolo bolo. Moja odpoveď ostáva rovnaká, no tentoraz je jasnou reakciou na „nie“. Prečo nie? Povedal som si a bol z toho tento druhý blog.

A teraz sa pýtam: prečo by ste ma nemali čítať?

Posun času

27.03.2017

Pomaly polnoc, ale vlastne ešte len jedenásť, tie presuny času sú riadna vec. Hodinka hore, hodinka dole, rok si ju nemotorne prehadzuje ako amatérsky žonglér. Ktovie, čím to je, možno len jarná únava, ale nejakým nedopatrením som zablúdil na blog. To už je teda iný posun času, žiadna hodinka, to už sú roky, páni! Akurát včera sa mi sníval sen. Ale nie taký obyčajný, [...]

Defilé

16.01.2013

Rozbehnúť sa je vždy ťažké. Najmä na rozpadnutom bicykli do strmého kopca. Klávesnica prešmykuje, myšlienky padajú častejšie ako reťaz a na lesklej obrazovke to riadne šmýka. Dva kroky vpred a jeden späť. Tak sa teda pokúšam nájsť nejakú inšpiráciu. Hľadám v krčmách, zásuvkách, vo výstrihoch. Nikde nič. A potom mi to dôjde. Až príliš sa snažím povedať [...]

Záväzky

11.01.2013

Niekto si dáva záväzky na nový rok, niekto si ich nedáva vôbec. Ja som si dal záväzok vo štvrtok. Veď načo čakať do pondelka. Niekto chce začať hrať na harfu, niekto prestať fajčiť. Ja chcem len sem-tam niečo znova napísať. Veď načo sa to má hromadiť v hlave. Niekto záväzok dodrží, niekto sa na to po dni vykašle. Ja sám neviem ako to dopadne. Veď načo si robiť [...]

Juraj Blanár / Robert Fico /

Fico odmietol nový migračný pakt EÚ, opatrenia označil za diktát

16.04.2024 11:59

Opatrenia v podobe prevzatia časti utečencov alebo finančnej či materiálnej pomoci pre krajiny zasiahnuté prílivom migrantov označil pred novinármi za diktát, nejde podľa neho o solidaritu.

žiga

Záverečné reči v procese so Štefanom Žigom nakoniec neodzneli

16.04.2024 11:46

Obhajoba proti rozhodnutiu podala sťažnosť. Tou sa bude zaoberať Najvyšší súd SR.

Kukláči / Polícia /

Kukláči so samopalmi zasahovali v Kaplnej. Pri akcii Zvar zadržali dve osoby

16.04.2024 11:22

V jednom z objektov v obci dochádzalo k nelegálnemu odčerpávaniu motorovej nafty z produktovodu vedúceho zo Slovenska do Česka. Polícia zverejnila autentické zábery zo zásahu.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Historickú budovu burzy v centre Kodane zachvátil požiar, jej veža sa zrútila

16.04.2024 11:07

Na videu miestnych médií bolo vidieť, ako ľudia vynášajú z budovy veľké obrazy, aby ich zachránili pred ohňom. Z budovy šľahali vysoké plamene a k oblohe stúpal hustý dym.

preconie

..preconie revival..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 32400x
Priemerná čítanosť článkov: 2492x

Autor blogu

Odkazy